“Wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeżeli tylko będziemy mieli odwagę, by do nich dążyć ” 

Skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej dla Pań?

W ostatnim czasie coraz większym procentem moich podopiecznych stają się kobiety, a dokładniej kobiety które mają często do zrzucenia parę kilogramów, czy to więcej czy to mniej. Oczywiście jest to kolejne wyzwanie i wymaga to ode mnie żebym pogłębiał swoją wiedzę każdego dnia w stricte tych tematach, ponieważ do tej pory głównie pracowałem z Panami czy sportowcami. 

Same treningi często nie rozwiązują problemów nadwagi, niestety

Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta – jeśli każdego dnia zjadamy 200kcal więcej(a to często bardzo optymistyczna wersja – 200kcal to na przykład pół garści orzeszków w karmelu, lub jedna bułka pszenna) niż wynosi nasze zapotrzebowanie kaloryczne, a na treningu spalimy ich 150, to wciąż jesteśmy na dodatnim bilansie kalorycznym. 

Co w takim razie jest rozwiązaniem naszego problemu?

DIETA, a dokładniej ujemny bilans kaloryczny

Ale zaraz czy to rzeczywiście takie łatwe jak mogłoby się wydawać? Czy rzeczywiście wystarczy jeść mniej?

“Znaczenie życia to nie tylko egzystencja i przetrwanie. Życie to pójście na przód, rozwijanie się, zdobywanie i zwyciężanie” ~ Arnold Shwarzenegger

Bardzo duży ujemny deficyt u kobiet na “diecie” to chleb powszedni. Ilość spożywanych kcal przez takie kobiety zapatrzone ślepo w swoją wagę nie przekracza nawet tysiąca dziennie. I czy takie rozwiązanie spowoduje że schudniemy? Odpowiedź brzmi tak, schudniemy. Będziemy zadowoleni ze świetnych wręcz przełomowych efektów! Do momentu… Do momentu gdy nasze ciało zacznie się buntować. Pierwszym objawem takiej niezdrowej diety jest spowolnienie metabolizmu. Nasz proces chudnięcia staje się z dnia na dzień wolniejszy, aż w końcu waga staje w miejscu. Jest to proces obronny organizmu. Ale najgorsze jeszcze przed nami. Długie stosowanie tego typu diety naraża nas na napady wilczego głodu, rzucając się na jedzenie jak zwierzęta, aby zaspokoić ogromne już braki energii przekraczamy nasze dzienne zapotrzebowanie na kalorie a ciało po tak długim deficycie, jeszcze chętniej odłoży tę nadwyżkę w postaci dodatkowego tłuszczu, aby chronić się przed kolejnym deficytem. Ale to jeszcze nie koniec Zanik miesiączki z powodu małej ilości tłuszczy, a co za tym idzie problemami z hormonami jest na porządku dziennym. I może część z was pomyśli sobie ale super! No ale niestety, nie jest to takie super, bo to kolejny znak od ciała, że coś jest nie tak, i jesteśmy na dobrej drodze zrobienia sobie dużej krzywdy.. Efekty które udało nam się wypracować na takiej głodówce są bardzo ulotne, często się to odbija na naszym zdrowiu psychicznym i fizycznym. Minusów tego typu diety, można by powiedzieć wręcz głodówki, jest mnóstwo!Co więc proponuję?

Jeśli nie masz w tych tematach wielkiej wiedzy, to skontaktuj się z osobą która się na tym zna

 Zdrowie mamy tylko jedno

Jeśli natomiast mimo wszystko chcesz już to sama robić to zachęcam Cię do stosowania mądrej diety, deficyt rzędu 10-15% dziennego zapotrzebowania jest wystarczający do skutecznej redukcji tkanki tłuszczowej, a co ważniejsze dbasz w ten sposób o zdrowie, ty nie musisz głodować a efekty są stabilne i bardzo satysfakcjonujące!

Scroll Up

Napisz do mnie

Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.