“W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.”

🔥Suplementy, a woda. Jak ważna jest woda?🔥

Jako że ostatni post bardzo dobrze odebraliście, albo odebrałyście☺️ postanowiłem stworzyć dla Was drugą część skutecznej redukcji tkanki tłuszczowej dla was – kobiet🤩 W tym poście chciałbym nieco dokładniej opisać kilka bardzo ważnych elementów, tak aby nasza redukcja przebiegała jak najlepiej❗️ Gotowe na dawkę nowej wiedzy?🤩🔥 Tak? To zaczynamy!

Aktualnie mamy mega modę na stosowanie suplementacji. I bardzo dobrze!✅ Jak pokazują badania w których porównano żywność z 2 połowy 20 wieku z dzisiejszą żywnością – zawartość składników mineralnych w pożywieniu jest od 30% do nawet 90% mniejsza❗️😦 Co to oznacza? Wszyscy mamy niedobory❗️ Naprawdę wszyscy? Tak, WSZYSCY – wszyscy którzy nie dbają o zdrowie i nie stosują dodatkowej suplementacji.

Jaką rolę ma w tym woda?💧 Taką, że bez wody – nawet najlepsze suplementy, nawet kilogramy zjadanych warzyw i owoców nam nie pomogą. Dlaczego? Woda pomaga nam w trawieniu i wchłanianiu składników odżywczych. Jest także podstawowym rozpuszczalnikiem. Więc gdybyśmy mogli nazwać wodę suplementem to jest ona najtańszym i najskuteczniejszym,✅ bo bez niej wszystkie najdroższe cuda, które kupujemy w sklepach z suplementami, zwyczajnie nie działają!

Dodatkowo utrata zaledwie 2% nawodnienia skutkuje, jak pokazują badania zmniejszeniem wydolności aż o 20%, co oznacza mniej sił na treningach❗️🤯

“W życiu nie zawsze wygrywają najmądrzejsi, najpiękniejsi i najbardziej przebojowi. Wygrywają ci, którzy postanawiają wygrać.”

Od razu po wstaniu KAŻDEMU proponuję wypicie pół litra wody.🤓 Niewiele osób wie że przez sen tracimy aż 750ml wody! Wypijając wodę z rana rozkręcamy nasz metabolizm, a jeśli dodatkowo chcecie go nakręcić do porannego picia wody dodajcie świeżo wyciśnięty sok z cytryny.🍋 Jeśli zaraz po wstaniu nie nawodnimy się odpowiednio, zjedzone śniadanie może się nie przyswoić odpowiednio.❌

Woda pomaga nam również kontrolować napady głodu.🤩

Jeśli chodzi o picie wody w trakcie i po treningu – najlepsze jest rozwiązanie picia wody w małych ilościach, (ok. 100 ml – 150 ml) ale często, podczas treningu tak aby się nie odwodnić, a po skończonej sesji w szatni czy po wyjściu z siłowni wypić dużą szklankę wody. Dbanie o picie odpowiednich ilości wody świetnie działa również na naszą cerę, co może być dodatkowym atutem – właśnie dla Pań💧✅ Oczywiście woda ma dużo więcej zastosowań, więc jeśli chcesz się dowiedzieć o niej więcej, to śmiało zadaj mi swoje pytanie w komentarzu!

Mam nadzieję że tym postem zachęciłem Was do picia wody jeszcze więcej! Bo żaden inny napój nie zastąpi jej uzdrawiających właściwości🤓

Jeśli dotarłaś do tego momentu, wypij szklankę wody, zacznij już dziś💧✅

Scroll Up

Napisz do mnie

Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.